Organisatie


Een goed begin…

… is het halve werk. Vandaar dat het kiezen van een geschikt reclamebureau niet zo makkelijk is als het lijkt, of toch wel? U zoekt natuurlijk een bureau dat bij u en uw bedrijf past. Een bureau dat op een voor u prettige wijze kan communiceren met u, zonder dat u hiervoor stad en land hoeft af te rijden of bellen om een offerte aanvraag in te dienen of een drukwerkopdracht over te dragen. Maar u zoekt uiteraard niet naar een reclamebureau dat u, na een goede start, zoveel gekost heeft dat na het halve werk al het hele budget opgeslokt is. U zoekt liever een bureau waar u uw gehele reclame activiteiten neer kunt leggen en er dan waarschijnlijk nog budget aan overhoudt.

Hier kunnen wij u bij helpen

Uiteraard werken wij tijdens de reguliere kantoortijden, net als ieder ander reclamebureau. Maar mocht u met spoed een opdracht voor ons hebben, zijn wij zeker niet het reclamebureau dat u dubbele tarieven berekent voor overwerk of afwijkende werktijden. Omdat wij in de basis vanuit een thuis-kantoor werken, houden wij ook onze kosten laag. En dat betekent dus dat wij ook uw kosten laag kunnen houden. Maar dat is niet het enige... Wij besparen u ook de kosten voor dure accountmanagers en art-directors die al hun uren brainstormen berekenen op slechts 1 enkel idee. Daarnaast zijn we natuurlijk ook al die jaren 'gewoon' onszelf gebleven en zijn we niet naast onze schoenen gaan lopen door het uiterlijk te verfraaien met dure drie-delige kostuums en dikke auto's.

Een kleine last-minute opdracht waar u normaal prijzige overwerk-uren voor betaalt, zijn voor ons gewone uren en het werk van alledag. En dan ook nog eens gebaseerd op een uurtarief dat zo'n 40% tot 50% lager ligt dan het landelijke gemiddelde, voor dezelfde kwaliteiten! Dat bespaart u dus tijd èn kosten! Kortom: U zoekt Diezign.

Over Diezign zelf

Het ontstaan van Diezign ligt echter iets verder terug, toen ik, Sander de Gruiter, direct na het afronden van het Grafisch Lyceum te Rotterdam als DTP'er aan de slag ben gegaan bij reclamebureau Effekt te Dordrecht. Al snel stapelden de kleine klusjes van familie en vrienden zich op in de late avond uurtjes en werd het werk groter en serieuzer. Na een kleine 2 jaar was het tijd om in te schrijven bij de kamer van koophandel, want dan konden we er op een verantwoorde manier mee door gaan. Na 5 jaar in dienst geweest te zijn bij reclamebureau Effekt besloot ik toch om Diezign volwassen leven in te blazen. Blijven werken bij Effekt en Diezign in de avonduren erbij houden was geen optie meer. Precies zoals we begonnen zijn en altijd zullen blijven: klein en zelfstandig, to-the-point en voordelig. Het enige dat in al die jaren veranderd is, is dat we nu (meer dan) fulltime bezig zijn met Diezign. Sinds maart 2009 is Diezign uitgebreid met een oud collega van reclamebureau Effekt; Wouter Hokke. Samen zijn we nu verantwoordelijk voor een brede klantengroep en vele opdrachten. In 2011 is hier nog een derde fulltime collega bijgekomen en vanaf 2010 proberen we ook onze kennis over te brengen op diverse stagiaires. In de loop der jaren is er ook een flinke uitbreiding van het klantenbestand van Diezign ontstaan. Met name vanuit de gezondheidswereld, waar we een zgn. specialisatie in hebben ontwikkeld, maar ook vele andere kleine en grote bedrijven wisten de weg naar Diezign te vinden. Dit gebeurde (en gebeurt nog steeds) met name doordat bestaande klanten van Diezign hun relaties en kennissen doorsturen naar ons.

 


diensten